vnijhof1974

profiel vnijhof1974

Homepage

Naam

Vincent Nijhof

Positie

13971

Score

0

Reviews

0

Foto's & tips

52

Blogs

0

Lid sinds

07 maart 2010

Favorieten

Fav. werelddeel

Azië

Fav. land

Malediven

Fav. stad

Barcelona

Over mij

Reizen is voor mij een manier om meer over mezelf te weten te komen. Het contact met andere culturen zet je aan het denken en houdt je met beide benen op de grond. Daarnaast geniet ik van de wonderlijke natuurpracht boven en onder het water. We moeten zuinig zijn op onze mooie aarde.

Mijn Motto

'creëer je eigen werkelijkheid'

Over mijn camera

Type

Pocket

Merk

Sony

Model

DSC-HX5V

 

20 reactie(s) bij "vnijhof1974"

  • profile image comment

    Wow! Ik zie dat je al heel wast prachtige reizen hebt gemaakt! Ik zou dus graag weten wat je 10 mooiste reizen zijn! Kan je ze mij doorsturen? Groetjes Wouter

    Door woutercello • geplaatst op 2012-04-28 13:02:54
  • profile image comment

    Beste reisreporter, hiervan was ik niet op de hoogte. Dank voor het doorgeven. Ik zal hier rekening mee houden. Met vriendelijke groet, Vincent

    Door vnijhof1974 • geplaatst op 2010-09-16 11:14:01
  • profile image comment

    Beste Vincent, Helaas hebben we je foto 'Upper Shoal Bay Anguilla' offline gezet omdat het niet is toegestaan om foto's van toeristen op de Reisreporter site te zetten. Daar val je zelf en/of je vrouw ook onder. Dit staan wij alleen toe als het onmogelijk is om een plek zonder toeristen te fotograferen, zoals bijvoorbeeld de Kalverstraat in Amsterdam. Kijk ook eens op de FAQ-pagina voor alle tips en regels omtrent het plaatsen van foto's. Dit voorkomt teleurstellingen. Mocht je vragen hebben, mag je altijd mailen naar reisreporter@columbusmagazine.nl. Veel plezier nog op de site! Hartelijke groet, Het Reisreporter Team

    Door FOTOREDACTIE • geplaatst op 2010-09-16 08:39:17
  • profile image comment

    Hallo Vincent, Heel hartelijk bedankt voor jouw positieve reacties op diverse foto's van mij. Nog een prettige dag toegewenst! Groetjes, Edwina

    Door edwinaverdingh • geplaatst op 2010-06-07 15:08:02
  • profile image comment

    Hallo Vincent, Hartelijk bedankt voor je reacties. Italie is zeker een mooi land. En zoals je kan zien aan de foto's mijn favoriet. Groeten, Chantal

    Door leningc • geplaatst op 2010-04-12 21:51:50
  • profile image comment

    Hoi, Vincent. Wat leuk dat je onze foto,s hebt bekeken.Bedankt voor de leuke reacties daar op. Hartelijke Groeten. Dirk&Pieneke

    Door schenkel • geplaatst op 2010-04-05 15:13:36
  • profile image comment

    Jij ook bedankt voor je beoordelingen! ;-)

    Door jvanmoorsel • geplaatst op 2010-04-04 18:45:47
  • profile image comment

    Jij ook bedankt! :))

    Door jeannette • geplaatst op 2010-04-04 18:02:48
  • profile image comment

    Bedankt voor je leuke reactie's op mijn foto's! groetjes, Liane

    Door liane • geplaatst op 2010-03-21 19:00:49
  • profile image comment

    Hoi Vincent, Bedankt voor je reactie op onze foto van de zonsondergang Hokitika. Groetjes Monique

    Door rgielgens • geplaatst op 2010-03-21 11:04:37
  • profile image comment

    Enige bescheidenheid van mijn kant is zeker op z'n plaats .... ;-)

    Door Bowral • geplaatst op 2010-03-20 23:36:59
  • profile image comment

    Hoi Vincent, Bedankt voor je reactie bij mijn foto's ijskristallen en als sneeuw voor de zon. Laat die zon nu maar komen. Het mag lente worden. Mooi Maledivenfoto's heb je. Toen we naar Australië gingen wilden we daar ook de Malediven nog aan vastplakken, maar een extra weekje ging even niet lukken toen qua verlofdagen. Maar zo te zien moeten we er toch nog eens heen. Het lijstje wordt steeds langer... Het duiken lijkt me daar ook geweldig. Zijn de koraalriffen daar nog gezond of begint dat net als op sommige plaatsen in Australië ook minder te worden. In iedere geval is het meegenieten van de foto's van anderen ook leuk. Goed weekend! Groetjes, Mathilda

    Door Mathilda • geplaatst op 2010-03-20 14:57:24
  • profile image comment

    Dank voor je reactie. Op mijn website www.caribbean-editions.nl staat op de pagina "Bahama's" een webgallerie met opnamen van de Bahama Bank uit de lucht. Zal je wellicht aanspreken!

    Door album-editions • geplaatst op 2010-03-20 14:48:06
  • profile image comment

    Ik was juist te vroeg. groet PAuline

    Door PaulineE • geplaatst op 2010-03-20 13:54:40
  • profile image comment

    Hoi Vincent, bedankt voor je leuke reactie bij de foto van de vogeltjes uit Vietnam. groetjes, Hans

    Door hansdewildt • geplaatst op 2010-03-14 20:50:21
  • profile image comment

    Tsja, mijn lijstje is al te lang maar wie weet kom ik er toch ooit nog eens. Groetjes, Grietje

    Door GrietBuis • geplaatst op 2010-03-14 20:05:07
  • profile image comment

    Hoi Vincent, Bedankt voor je leuke reactie en veel fotoplezier hier. Groetjes Danny.

    Door damfschoenmakers • geplaatst op 2010-03-13 15:44:08
  • profile image comment

    Heb effe op je site gekeken, maar dan staan wel meer dan 500 Malediven-foto's op! Je kunt hier dus nog wel voorlopig even vooruit ... ;-)

    Door Bowral • geplaatst op 2010-03-13 14:33:08
  • profile image comment

    met plezier