Mirjam2807

profiel Mirjam2807

Naam

Mirjam van der Heijden

Reviews

0

Foto's & tips

17

Blogs

0

Lid sinds

07 december 2018

Favorieten

Fav. werelddeel

Azië

Over mij

Ik ben een reislustige, creatieve en ondernemende vrouw. Getrouwd met een geweldige man en met drie bijzondere kinderen. Behalve van reizen, houd ik van beeldhouwen, schilderen en fotograferen. Ik kom dus tijd te kort.

Mijn Motto

'Reizen is grenzen verleggen, de wereld ontdekken, nieuwe mensen ontmoeten, uit je dagelijkse routine stappen. Heerlijk!'

Over mijn camera

Type

Type fotocamera

Merk

Sony

Model

SONY DSC-HX400V

Overige

geen

 

8 reactie(s) bij "Mirjam2807"

  • profile image comment

    Hoi Miriam van harte gefeliciteerd met de titel nieuwkomer van de week. gr. anita

    Door agrotewal • geplaatst op 2018-12-15 12:29:50
  • profile image comment

    Hallo redactie en andere Travelers, wat een eer om de nieuwkomer van de week te zijn! Geweldig! Ik hoop nog vele ervaringen met jullie te kunnen delen. Ik zal mijn best doen!, groeten van Mirjam

    Door Mirjam2807 • geplaatst op 2018-12-15 00:04:52
  • profile image comment

    Van harte met de titel Nieuwkomer van de week

    Door aticketto • geplaatst op 2018-12-14 22:46:40
  • profile image comment

    Gefeliciteerd Mirjam met de titel van nieuwkomer van de week

    Door ThijsVDenBurg • geplaatst op 2018-12-14 22:03:31
  • profile image comment

    Welkom op deze site en meteen nieuwkomer van de week. Gefeliciteerd !

    Door hansdewildt • geplaatst op 2018-12-14 20:43:00
  • profile image comment

    Proficiat met je titel van nieuwkomer vd week, veel plezier op de site!

    Door karinm • geplaatst op 2018-12-14 20:36:05
  • profile image comment

    Beste Mirjam, wat leuk dat je je bij ons op de site hebt aangemeld en al meteen enthousiast je reiservaringen met ons hebt gedeeld. We hebben je bij deze uitgeroepen tot de Nieuwkomer van de week. We hopen uiteraard nog veel meer moois voorbij te zien komen. We wensen je veel reisinspiratie toe! Fijn weekend en de groeten de redactie.

    Door REDACTIE • geplaatst op 2018-12-14 17:28:50
  • profile image comment

    Hallo Mirjam, hartelijk welkom op deze website! Veel reisplezier en inspiratie toegewenst.

    Door MariekeH • geplaatst op 2018-12-11 03:26:46