Fotografie1234

profiel Fotografie1234

Naam

Danielle van Doorn

Reviews

0

Foto's & tips

38

Blogs

1

Lid sinds

29 juli 2016

Over mij

Mijn naam is Danielle van Doorn. ik heb al een hoop reizen gemaakt in de loop der jaren.
Ik hou enorm van fotograferen in steden. Ik heb het geluk dat ik een lieve opa heb,
die mij al een aantal jaren meeneemt naar verschillende steden binnen Europa.
Ik ben ook met mijn nichten naar Parijs geweest en met mijn moeder naar Rome en Barcelona.
Ik ben nu 20 jaar, ik hoop nog vele steden, landen te zullen gaan bezoeken.
Ik vind het leuk om de foto's die ik maak te delen met andere.
Mijn profielfoto is gemaakt door mijn moeder. Ik zocht voor een geschikte foto voor mijn EP, die ik wilde gaan uitbrengen.
Naast dat ik fotografeer maak ik namelijk ook muziek. Ik schrijf eigen nummers.

Als je foto's van me wilt gebruiken, ben ik vereerd, vraag wel eerst even om toestemming :)

Over mijn camera

Merk

Nikon

 

20 reactie(s) bij "Fotografie1234"

  • profile image comment

    Dankieeee....alleen met z'n grootste ogen wastie full focussed op de lens van me camera :-)

    Door dennieboompje • geplaatst op 2017-08-22 04:00:36
  • profile image comment

    Suriname is helaas geen goedkope bestemming en ligt ook niet naast de deur (wel een rechtstreekse 9 uurs vlucht)...als vriendje-lief met macrofotografie aan de gang wil gaan, kan hij dat liever met een camera doen waar een aparte fliser op geplaatst kan worden en waarmee ook de instellingen handmatig ingesteld kunnen worden, dan maak je pas heuse macro's ; -)....ik heb ook ongeveer een camera als dat van je vader (pentax w-90) maar begrijpelijkerwijs heb ik daar veel meer moeite mee want met die camera moet ik echt heel dichtbij het beesje en daar schriktie van en springt weg terwijl met een dslr camera met een losse macrolens hoef ik niet superdichtbij het beestje te komen en springt dan ook niet weg dus liever zet hij zijn geld daar in ipv eerst oefengeld aan niet de juiste camera daarvoor te spenderen :-)

    Door dennieboompje • geplaatst op 2017-08-19 15:49:43
  • profile image comment

    Khepput filmpje bekeken en het heeft inderdaad een behóórlijke macro, helaas is dit prijskaartje niet binnen mijn budget snif snik :'-(

    Door dennieboompje • geplaatst op 2017-08-19 15:38:41
  • profile image comment

    Thx voor je compiment Danielle, Kermitje was gelukkig wel ff dik een minuutje meewerkend want normaal gesproken issie schuw en moeilijk vindbaar....uhu, Suriname leent zich heel mooi voor (macro)natuurfotografie, ook de stad met z'n prachtige koloniale (houten) gebouwen maar dat wordt eerst flink sparen voor een bzoekje aan dit Zuid-Amerikaans gewoon nederlands sprekend land met z'n slechts half miljoen inwoners in een land dat 4x groter is dan NL en ook nogges voor 80% uit bos/oerwoud bestaat....wie weet ooit eens tot ziens aldanniet met opa erbij :-D

    Door dennieboompje • geplaatst op 2017-08-19 15:06:44
  • profile image comment

    dank voor de info mooie profielfoto:-)

    Door erictkindt • geplaatst op 2017-01-11 18:43:57
  • profile image comment

    Thanks ;)

    Door HiyaWatty • geplaatst op 2016-12-16 08:56:22
  • profile image comment

    Hoi Danielle, dank je voor je felicitatie en ontzettend leuk dat mijn Ierland foto ook meteen bij je favorieten mag staan! Nog een fijn weekend Jos

    Door JoshuaX • geplaatst op 2016-10-08 13:51:59
  • profile image comment

    Hoi Danielle, Super leuk dat je "Dit is India II" en "Ochtendglorie" favoriet hebt gemaakt. Bedankt voor deze waardering, ben er erg blij mee! gr, Erik

    Door deerik • geplaatst op 2016-09-06 22:36:01
  • profile image comment

    Hoi Danielle en weer twee van mijn foto's bij je favorieten, super. Daar ben ik erg blij mee, gr. anita

    Door agrotewal • geplaatst op 2016-09-02 11:34:09
  • profile image comment

    Hola Danielle Zo te zien heb je een drukke agenda. Welkom en veel plezier Op RR. Jou kinderfoto in Gambia bevalt mij zeer. Buena Suerte Geo

    Door geo • geplaatst op 2016-08-30 08:21:08
  • profile image comment

    Bedankt voor je compliment!

    Door AngelaBarto • geplaatst op 2016-08-24 23:04:18
  • profile image comment

    Leuk! Ik heb vroeger ook veel gezongen, piano gespeeld en liedjes geschreven... doe er eigenlijk bijna niks meer mee... toch wel jammer. Treed je wel eens op?

    Door JMoerkens • geplaatst op 2016-08-24 22:57:58
  • profile image comment

    Hoi Danielle, Wat leuk dat mijn foto 'Verborgen plekje' bij jouw favorieten mag staan. Voel me vereerd. Dank je wel. Fijne avond. Groetjes, Ina

    Door photofreak • geplaatst op 2016-08-23 18:42:13
  • profile image comment

    Ja dat klopt van de Japanners en Chinezen. Die zijn gek op alles wat blinkt. . Het is ook een schitterende plaats. Heb er van genoten. Prachtig zoals de muurwandeling.

    Door Willemien • geplaatst op 2016-08-23 14:23:06
  • profile image comment

    Ha Danielle, wat leuk dat je de foto van de mullah in Quom bij je favorieten geplaatst hebt, dank je wel, een mooie waardering! groeten van Jacqueline (=mathilde)

    Door Mathilde • geplaatst op 2016-08-23 07:34:24
  • profile image comment

    Hoi danielle ik zie dat je een foto van mij, al wat je nalaat als favoriet hebt toegevoegd, daar ben ik erg blij mee, gr. anita

    Door agrotewal • geplaatst op 2016-08-22 22:17:53
  • profile image comment

    Er zijn inderdaad beambten die de passagiers de trein induwen. Ze doen natuurlijk ook ander werk op het station.

    Door corriedewinter • geplaatst op 2016-08-11 22:47:36
  • profile image comment

    Beste Danielle, het lijkt me tamelijk vermoeiend om iedereen elke keer te bedanken voor een reactie op je foto's. Ik stel meer prijs op het jkrijgen van reacties op mijn foto's dan op bedankjes en ik weet bijna zeker dat de meeste Reisreporters er zo over denken. We proberen van elkaar te leren en goede ideeen op te doen door het uitwisselen van ervaringen en plaatjes en ook te genieten en te leren van elkaars belevenissen. Veel plezier op de site! Groet van Nel

    Door pkoelewijn • geplaatst op 2016-08-07 22:20:59
  • profile image comment

    Gefeliciteerd met je titel nieuwkomer van de week. Ik heb Butterfly geluisterd. Je hebt echt talent.

    Door Dianadm • geplaatst op 2016-08-07 21:13:33
  • profile image comment

    Hoi Danielle, van harte gefeliciteerd met de titel Nieuwkomer van de week, geniet ervan ;) Groetjes van Anne