DBluemink

VIETNAM- HOI AN Van Hue zijn we met een gids naar Hoi Ann gereden, langs de Hai Van Pas. Dit is een schitterend route met mooie uitzichten. De bunkers uit de oorlog die we onderweg tegen kwamen war... Lees meer

Hue

VIETNAM- HUE Begin van de middag komen we aan in t hotel. En wat voor hotel! Het hotel ligt op een kleine 30 min. rijden afstand van de stad Hue, aan een prachtig wit strand. Het is dan ook het... Lees meer

Vietnam, Onze reis is weer begonnen! Dit jaar maken we een reis door Vietnam. We beginnen in Ho Chi Min Stad, ook wel Saigon genoemd. Ook dit jaar was het een lange reis waar Henry en ik echt... Lees meer

MALEISIE KUALA LUMPUR JULI 2017 Zaterdag ochtend waren Simon en zijn vrouw al vroeg bezig in de keuken om ons heerlijke ontbijt klaar te maken. Half acht zouden we van Lahad Datu naar de hoofdsta... Lees meer

BORNEO DANUM LAHAD DANUM VALLY JULI 2017 Woensdag ochtend vroeg staat ons ontbijt om 6 uur klaar, om half 7 worden we met de boot naar land gebracht. Hier staat een auto klaar om ons naar Lahad D... Lees meer

BORNEO SANDAKAN JULI 201 Maandag vroeg in de ochtend volgen we met een propellor vliegtuigje in 50 minuutjes tijd naar de andere kant van Sabah, Sandakan. Hier gaan we diep het rainforest in.... Lees meer

BORNEO, Kota Kinabalu JULI 2017 Afgelopen zondag vlogen we van Kuala Lumpur naar Borneo, Kota Kinabalu. Om half 6 in de ochtend werden we met de taxi opgehaald. Ook om half 6 ging de telefoon, the... Lees meer

MALEISIE/ BORNEO DATUM JULI 2017 KUALA LUMPUR We vliegen via Dubai, waar we een tussenstop hebben naar Kuala Lumpur. Hier zullen we drie dagen verblijven. Dan vliegen we door naar Borneo en hebbe... Lees meer

Sanur Afgelopen zondag zijn we vertrokken van het mooie , rustige en vooral idealistische Gili meno en Trawang naar Sanur. Na een ontzettend heftige boottocht van ruim twee uur, waarbij de zee erg... Lees meer

Gili meno Afgelopen maandag zijn we vertrokken van het indrukwekkende ubud naar het prachtige Gili Meno eiland bij lombok. Van ubud naar de haven was het anderhalf uur rijden door de prachtigste... Lees meer

Aangekomen in Bali ubud Donderdag ochtend zijn we weer richting Singapore AirPort gegaan, Om door te reizen naar Bali. Onze eerste bestemming zal Ubud zijn, dit is wat meer het binnenland van Bal... Lees meer

Maandag 20 juli was t dan zover onze reis naar Bali is begonnen. Na een reis van 12 uur vliegen waarvan Isa er zeker 8 heeft geslapen kwamen we aan in Singapore. Donderdag zullen we doorvliegen naar... Lees meer