'994353' door M-andy '994353' door M-andy

SwazilandMlilwane Wildlife Sanctuary

Parende vlinders

M-andy

Tijdens een cultural village tour zag ik deze 2 vlinders zitten op een plant. Ik moest eerst een keer goed kijken wat ik zag ;-) Maar wat bijzonder was is dat ze daar erg rustig bleven zitten ondanks dat er een grote groep mensen voorbij liep.

'994306' door M-andy '994306' door M-andy

Sani-Pass

M-andy

Met een 4x4 Drive de Sani-Pass op in Zuid-Afrika. Wat een avontuurlijke kronkelige weg over hobbels en door kuilen. Tijdens de rit omhoog zie je veel mooie uitzichtpunten. Deze foto is gemaakt boven aan de top.

'993207' door M-andy '993207' door M-andy

CanadaBanff

Banff

M-andy

Met de Banff Gondola de berg opgegaan. En tijdens de rit naar boven dit waanzinnige heldere uitzicht over Banff, met op de achtergrond Lake Minnewanka.

'993199' door M-andy '993199' door M-andy

Canada

Walvis die gaat duike

M-andy

Tijdens een whale watching bij Painter's Lodge in Canada deze gigantische mooie beesten mogen aanschouwen. We hebben zelfs een walvis gezien die hoog uit het water sprong, maar we waren te ver weg om er een goede foto van te nemen, helaas. Maar wel diverse walvissen gespot die gingen 'duiken', met dit als resultaat voor de foto.

'993149' door M-andy '993149' door M-andy

Zuid-AfrikaJohannesburg

Man met spullen...ond

M-andy

Deze man zagen we voorbij lopen op het moment dat we bij een bezienswaardigheid in Johannesburg naar buiten kwamen gelopen. Helemaal bepakt met allemaal zakken en zelfs dozen op zijn hoofd.

'983332' door M-andy '983332' door M-andy

Canada

Peyto Lake

M-andy

Tijdens de rit van Jasper N.P. naar Banff N.P. onderweg gestopt bij Peyto Lake. Eerst een klim afleggen naar boven waar je onderweg de sneeuw ziet liggen in de maand Juni. Boven op de berg wordt je getrakteerd op dit waanzinnig mooie uitzicht met dat helderblauwe water. Wat een genot om dat te mogen aanschouwen!!

'983326' door M-andy '983326' door M-andy

Kleurrijke sprinkhaan

M-andy

In St. Lucia een mooie boot cruise gedaan waar we zeer veel nijlpaarden hebben mogen aanschouwen. Na de cruise liepen we terug naar de bus en zag ik deze sprinkhaan op de grond zitten. Ik heb nog nooit zo'n mooie en kleurrijke sprinkhaan gezien.

'983267' door M-andy '983267' door M-andy

Zuid-AfrikaKrugerpark

Roomservice

M-andy

Tijdens onze reis door Zuid-Afrika hebben we meerdere plaatsen/hotels aangedaan. Hier waren we net aangekomen bij ons verblijf in het Krugerpark. Je koffer werd naar je tent gebracht en wel op deze manier. Wat een leuke service!

'983266' door M-andy '983266' door M-andy

Zuid-AfrikaOudtshoorn

Meisje op een...kinde

M-andy

Tijdens een uitstapje naar een kinderdagverblijf & school zagen we dit meisje op het kinderdagverblijf. Een lief, maar verlegen meisje. Wat een bijzondere ervaring om eens een kinderdagverblijf & school te zien in Zuid-Afrika.

'557804' door M-andy '557804' door M-andy

Bezoek aan Losotho

M-andy

Na het beklimmen van de Sani-Pass in Zuid-Afrika kwamen we bij Lesotho. Dit is een dorp gelegen bovenop de berg. We werden hier als groep ontvangen in een traditioneel 'huisje'. Deze mevrouw heeft zoals je ziet brood vast en dit had ze voordat wij kwamen op de traditionele manier gebakken en was nog heel warm toen we het mochten proeven. Na de gekregen informatie verliet iedereen rustig het 'huisje' en ging deze mevrouw poseren voor de foto's! Een hele leuke en mooie ervaring rijker!!

'556342' door M-andy '556342' door M-andy

Zuid-AfrikaKrugerpark

Vermoeiend, de hele..

M-andy

Tijdens ons verblijf in het Krugerpark zagen we dit Nijlpaard diverse keren boven het water komen mijn zijn hoofd. Met mijn camera in de aanslag en met uiteindelijk deze foto als resultaat!