vulture1960

profiel vulture1960

Naam

Ferdi de Gier

Reviews

11

Foto's & tips

2385

Blogs

22

Lid sinds

19 december 2009

Favorieten

Fav. werelddeel

Zuid Amerika

Fav. land

Ecuador

Fav. stad

Barcelona, Vancouver, New Orleans

Over mij

Fotografie is mijn grote hobby, samen met reizen. Dit doe ik het liefst met mijn trouwe reisgezellin Jolanda. We reizen al meer als 30 jaar samen zowel in Nederland als in het buitenland. We zijn echte doeners. We wandelen, fietsen, zwemmen en we snorkelen graag. We reizen altijd met respect voor de locals en hun tradities. Altijd nieuwsgierig om nieuwe culturen, tradities en food te ontdekken.

Heb je kritische op of aanmerkingen op mijn foto’s, dan hoor ik dat graag. Ben hier om te leren.


Topfoto van de week - Vliegenmepper Galapagos style :)

Topfoto van de week - Wandeltocht Athabasca Glacier

Topblog van de week - Droomvlucht boven de Masai Mara

Topblog van de week - Overnachting in de woestijn

Mijn Motto

'Maakt niet uit waar je komt, je moet de schoonheid kunnen zien. Overal is wel iets moois te zien.'

Over mijn camera

Type

Spiegelreflex

Merk

Nikon

Model

D7100

 

20 reactie(s) bij "vulture1960"

  • profile image comment

    Hallo Ferdi Lief van je dat je mij beterschap wenst. Komt wel goed. Groetjes Ina

    Door wisseschout • geplaatst op 2019-02-18 06:16:45
  • profile image comment

    Aha! Wij zijn vandaag even van huis (Zoetermeer) naar Delft gewandeld. Heerlijk!

    Door karinm • geplaatst op 2019-02-16 20:45:18
  • profile image comment

    Ik wel, Knox Mountain. Daar heb ik ook gewandeld en zag een aantal herten vlakbij lopen :)

    Door ChristaThieme • geplaatst op 2019-02-16 20:21:16
  • profile image comment

    Dank voor het favo maken van mijn Reine foto, heel leuk die waardering!

    Door karinm • geplaatst op 2019-02-16 20:08:38
  • profile image comment

    Ben je op het Big White resort zelf geweest Ferdi?

    Door ChristaThieme • geplaatst op 2019-02-16 18:31:56
  • profile image comment

    Wat leuk Ferdi dat je mijn foto van Piedras Rojas favoriet hebt gemaakt. Groet Gé

    Door chateau • geplaatst op 2019-02-16 17:08:51
  • profile image comment

    Bedankt voor je toffe reactie bij Schaapjes op de hoogvlakte. ja dit was een zeer mooie dichtbij bestemming. Groetjes! Edwina

    Door edwinaverdingh • geplaatst op 2019-02-15 14:54:44
  • profile image comment

    Ha Ferdi, dank voor de felicitatie! Leuk deze waardering!

    Door karinm • geplaatst op 2019-02-13 17:46:01
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, het blijft bijzonder de keuze voor het uitdelen van sterren. Ik kan er ook nooit een touw aan vastknopen, foto's waarvan ik het verwacht krijgen er geen een en andere weer wel. Ik had bij jou deze week zeker een foto van de Picos verwacht.. ach we gaan vrolijk verder toch. De waardering van de andere RR's zijn minstens zo fijn. Gr. anita

    Door agrotewal • geplaatst op 2019-02-13 16:46:10
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, Dank je voor je mooie compliment! Groet, Marcel

    Door Dalix • geplaatst op 2019-02-13 15:43:14
  • profile image comment

    Hoi Fred, zag je reactie bij de foto van de vrouw: ik weet ook niet hoe dit komt. Ben volgens mij een klein jaar geleden gestopt toen de site totaal niet meer werkte, ik dacht ga het weer proberen maar loopt nog steeds niet goed...:)

    Door indi • geplaatst op 2019-02-13 15:13:12
  • profile image comment

    Hallo Ferdi, hartelijk dank voor je reactie.

    Door JolandaSprokholt • geplaatst op 2019-02-12 10:25:42
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, Sorry voor de late reactie... ik snap er niks van ik krijg steeds geen mails als ik een reactie ontvang en heb het in de inbox vorige week gemist... Wij gaan met Carnaval naar Jordanie, en in juli naar Miami. Haha nogal een groot verschil he! Groetjes Wies

    Door WKerkhof • geplaatst op 2019-02-12 10:13:11
  • profile image comment

    Bedankt voor je leuke reactie bij mijn foto. Groetjes!

    Door edwinaverdingh • geplaatst op 2019-02-09 16:33:25
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, dank voor al je leuke reacties op mijn foto's. Leuk dat jullie ook Ecuador een fijn land vinden. Jouw foto's zijn ook geweldig. Veel plezier op RR en geniet van het weekend.

    Door gestreepteolifant • geplaatst op 2019-02-09 12:55:59
  • profile image comment

    Hallo Ferdi, De plaatselijke lekkernij in Mongolië zijn noedels gevuld met schaap., groet Harry

    Door hardom • geplaatst op 2019-02-08 20:21:06
  • profile image comment

    Bedankt voor je leuke reactie bij mijn Italië foto! Groetjes! Edwina

    Door edwinaverdingh • geplaatst op 2019-02-07 19:51:25
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, wat fijn dat mij 'mooie lichtval'bij je favorieten mag staan. Ik ben er erg blij mee. Gr. anita

    Door agrotewal • geplaatst op 2019-01-31 19:43:15
  • profile image comment

    Dank je wel Ferdi, voor je compliment en wat leuk dat je deze foto als favoriet hebt gemarkeerd! Erg blij mee. Groet, Marcel

    Door Dalix • geplaatst op 2019-01-30 16:57:10
  • profile image comment

    Dank je voor je compliment, ik heb wel iets met ochtendlicht.

    Door MarryvanderGeest • geplaatst op 2019-01-30 15:08:00