vulture1960

profiel vulture1960

Naam

Ferdi de Gier

Reviews

11

Foto's & tips

2470

Blogs

22

Lid sinds

19 december 2009

Favorieten

Fav. werelddeel

Zuid Amerika

Fav. land

Ecuador

Fav. stad

Barcelona, Vancouver, New Orleans

Over mij

Fotografie is mijn grote hobby, samen met reizen. Dit doe ik het liefst met mijn trouwe reisgezellin Jolanda. We reizen al meer als 30 jaar samen zowel in Nederland als in het buitenland. We zijn echte doeners. We wandelen, fietsen, zwemmen en we snorkelen graag. We reizen altijd met respect voor de locals en hun tradities. Altijd nieuwsgierig om nieuwe culturen, tradities en food te ontdekken.

Heb je kritische op of aanmerkingen op mijn foto’s, dan hoor ik dat graag. Ben hier om te leren.


Topfoto van de week - Vliegenmepper Galapagos style :)

Topfoto van de week - Wandeltocht Athabasca Glacier

Topblog van de week - Droomvlucht boven de Masai Mara

Topblog van de week - Overnachting in de woestijn

Mijn Motto

'Maakt niet uit waar je komt, je moet de schoonheid kunnen zien. Overal is wel iets moois te zien.'

Over mijn camera

Type

Spiegelreflex

Merk

Nikon

Model

D7100

 

20 reactie(s) bij "vulture1960"

  • profile image comment

    Je hebt vanuit Zahara de la Sierra zeker een mooi uitzicht ook. Mooi zijn dan ook die gekleurde daken.

    Door meijnhout69 • geplaatst op 2019-03-24 17:38:21
  • profile image comment

    Hoi Ferdi bedankt voor de waardering voor dreigende lucht! Het was ook echt heel gaaf om te zien vanuit dat hoge standpunt,

    Door indi • geplaatst op 2019-03-22 07:39:49
  • profile image comment

    Gaaf dat mijn foto van Serfaus in jouw lijst van favorieten mag staan Ferdi. Een mooie waardering!

    Door ChristaThieme • geplaatst op 2019-03-17 18:29:26
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, leuk dat mijn foto van het verkoopstertje uit Yangon bij jouw favorieten mag staan. Groet Gé

    Door chateau • geplaatst op 2019-03-17 17:22:58
  • profile image comment

    Ha Ferdi, dank voor het favo maken van mijn Sortland foto, super leuk deze waardering!

    Door karinm • geplaatst op 2019-03-16 21:48:28
  • profile image comment

    Dank je voor de info over Portugal Ferdi. Ik ga van de week er eens goed voor zitten en de route uitpluizen. I k ben vooral een natuurmens maar af en toe een stadje meepikken vind ik oom leuk

    Door ChristaThieme • geplaatst op 2019-03-12 09:32:50
  • profile image comment

    Super dat mijn ballonvaart bij je favo's mag staan. Dat waardeer ik.

    Door Dianadm • geplaatst op 2019-03-10 20:57:55
  • profile image comment

    Hoi Ferdi. Volgens wiki is het de bonte ijsvogel ook al is ie dus zwart wit. bedankt voor je reactie. groetjes

    Door Jan10e • geplaatst op 2019-03-10 16:09:17
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, Dank voor je reacties. De kleuren in de bergen worden idd veroorzaakt door mineralen en metalen aanwezig in de grond. Groet Gé

    Door chateau • geplaatst op 2019-03-08 15:17:22
  • profile image comment

    Hi! Beetje laat maar alsnog van harte met je eretitel van vorige week. Hartelijke groet, Sigrid

    Door baatjes • geplaatst op 2019-03-06 20:13:28
  • profile image comment

    Hallo Fred, dank je voor je reactie, wij waren in september in Kenia, echter was de grote trek nog niet in volle gang, er was een grote concentratie gnoes en zebras aan de kant van de Serengeti. Aan de Maasai Mara kant veel minder. Maar er was nog genoeg te zien hoor.

    Door VerelleSmith • geplaatst op 2019-03-06 06:58:51
  • profile image comment

    Hoi Ferdi, Dank je voor de toelichting met betrekking tot het openen van de foto. Het ligt dus duidelijk aan mijn computer (een MAC). Ik hoorde van iemand anders dat hij hetzelfde probleem had. Gelukkig gaat het voor anderen dus blijkbaar wel goed. Groet, Marcel

    Door Dalix • geplaatst op 2019-03-03 14:47:25
  • profile image comment

    RR van de week, alsnog gefeliciteerd met deze mooie eretitel!

    Door hamminga • geplaatst op 2019-03-03 11:14:42
  • profile image comment

    Dank je voor je reactie. Dat is wel even balen als je net een weekje te vroeg bent.

    Door Menno Schaefer • geplaatst op 2019-03-02 19:23:08
  • profile image comment

    Nog harte gefelicteerd met je eretitel. Mooie waardering voor je foto’s en je reacties.

    Door meijnhout69 • geplaatst op 2019-03-02 09:32:27
  • profile image comment

    Dank je wel voor je mooie compliment bij mijn foto van Antarctica, Ferdi!

    Door Dalix • geplaatst op 2019-03-01 23:36:23
  • profile image comment

    Proficiat Ferdi als RR van de week