Deanbanffer

Hallo weer vanuit Namibië! Dag 19, Woensdag 23 mei We zouden 3 nachten blijven in Maun, maar hadden beslist een nacht eerder weg te gaan omdat het zo enorm duur is en lastig om de delta in te gaan... Lees meer

Dag 16, Zondag 20 mei Vandaag op weg naar Gweta om te gaan overnachten in Planet Baobab. Een rit van zo’n 400km over verharde weg. Even een stop gemaakt in Nata en daar kipburger bij de locale ‘KF... Lees meer

Dag 14, Vrijdag 18 mei Vandaag was een bijzondere dag, want we gingen op pad naar 1 van de 7 natuur wonderen ter wereld, De Victoria Watervallen. Het bijzondere is dat deze plek 3 landen verenigd,t... Lees meer

Hallo allemaal!! Bedankt weer voor jullie reacties! @ Eliane, alvast super veel plezier op Bali!!! @ Michael, jammer van Sparta, volgend jaar weer proberen! @ broertje, buikje begint op die van... Lees meer

Dag 7, Vrijdag 11 mei Na zonsopkomst opgestaan om vroeg te ontbijten en richting Etosha National Park te gaan rijden. Ook vandaag weer een redelijk lange rit voor de boeg, zo’n 340 km. In Nederland... Lees meer

Zo daar zijn we weer, na behoorlijk wat dagen zonder internet... best even wennen Dag 5, Woensdag 9 mei Vandaag gaan we weer verder met de reis richting Swakopmund. Een plaats gelegen aan de kust... Lees meer

Dag 1, Zaterdag 5 mei We zijn vertrokken op Zaterdag 5 mei vanuit Frankfurt richting Windhoek - Namibië. Na een rit van zo’n 4 uur, met stop voor een drankje, kwamen we aan op het vliegveld van Frank... Lees meer

Hallo lieve familie en vrienden, Het is bijna zover dat we weer een mooie reis gaan maken en dit keer naar Namibië en Botswana! We kregen weer wat vragen of we weer gaan bloggen en eigenlijk is da... Lees meer

Zondag 2 januari: Op naar onze laatste stopplaats, Kaapstad! Men zegt één van de mooiste steden van de wereld, dus wij waren erg benieuwd. We waren al zo rond 10.30 in Kaapstad zodat we nog de hele d... Lees meer

Daar zijn we dan weer! We hadden weer geen internet dus vandaar dat het weer even heeft geduurd;). Vrijdag 31 december: vandaag ging onze reisverder naar de volgende stop Stellenbosch, en dit keer... Lees meer

Maandag 27 december: na een laatste ontbijtje in Cosmos Cuisine Guest house op weg gegaan richting Daniell Cheetah Breeding Project gelegen vlakbij Kirkwood. Dit hadden we op de Columbus website als... Lees meer

Vrijdag 17 december: Vandaag gaan we Hazyview verlaten om onze rit te vervolgen naar Swaziland. Rond een uurtje of 06.30 opgestaan en om 08.00 uur zaten we weer in de auto naar onze volgende bestemmin... Lees meer